środa, 29 maja 2013

Liebster Blog Award 2013.

Dzisiejszy post będzie nietypowy, ponieważ biorę udział w zabawie Liebster Blog Award dzięki blogowi:   
Rozgardiasz kuchenny oraz No tak na oko

Za co bardzo serdecznie dziękuję!

Wyjaśnię na czym to polega:
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Moje odpowiedzi na zadane pytania przez blog Rozgardiasz kuchenny:

1. Piwo czy wino?
Wino okazjonalnie, a piwo częściej.
2. Spokojna domówka czy szaleństwo w klubie?
Spokojna domówka.
3. Dobra książka czy dobry film?
Kurczę trudny wybór, jeżeli nie sama to film.
4. Czy jesteś w kuchni samotnikiem, który nie lubi jak ktoś mu wchodzi pod nogi czy lubisz wspólne gotowanie?
To zależy, jeżeli ma być szybki obiad i ktoś jest w stanie mi pomóc to chętnie korzystam. Jeżeli robię jakąś potrawę po raz pierwszy lub bardzo chce, żeby mi wyszło to sama.
5. Preferujesz przepisy z internetu czy stare dobre książki kucharskie? A może przepisy rodzinne?
Gdy chcę zjeść jakiś obiad z dzieciństwa to po przepis zgłaszam się do mamy, jeżeli chcę zrobić jakieś danie ze składnika, którego nie wiem jak przyrządzić wtedy sprawdza się internet.
6. Ebook, Audio book czy staromodna książka?
Książka w wersji papierowej zawsze będzie mi bliska i myślałam, że nigdy nie przekonam się do ebooka do momentu kiedy na urodziny dostałam w prezencie. Plus jest taki, że ebook jest lżejszy od papierowej wersji i mogę mieć zawsze przy sobie.
7. Twoje popisowe danie?
Dla mnie chyba  http://rondelinspiruje-magdagotuje.blogspot.com/2011/11/makaron-z-owocami-morza.html
8. Co skłoniło Cię do rozpoczęcia przygody z gotowaniem?
Zaczęłam gotować odkąd wyjechałam z rodzinnego miasta i zaczęłam pracować.
9. Jaka jest Twoja największa pasja? - nie licząc gotowania, oczywiście :P
Chyba nie mam takiej.
10. Czy przywiązujesz sprawę do kaloryczności potraw, czy raczej skupiasz się na przyjemności jedzenia?
Częściej druga opcja.
11. Gdybyś mogła zamieszkać w dowolnym miejscu na Świecie, to gdzie?
Chorwacja lub Włochy, ogólnie kraje śródziemnomorskie.

Moje odpowiedzi na zadane pytania przez blog Na oko:

1. Kuchnia jakiego kraju jest Twoja ulubiona?
Kuchnia Polska za smaki z dzieciństwa oraz Kuchnia Włoska za prostotę w wykonaniu, a zarazem bogactwo smaków.
2. Jakie jest najbardziej egzotyczne/dziwne danie, które kiedykolwiek jadłaś?
Najbardziej egzotycznym dla mnie daniem jakie jadłam to sushi, ale nie jest dla mnie dziwne tylko pysze.
3. Czy istnieje potrawa, której nie lubisz przygotowywać?
Próbowałam robić sama w domu sushi, nie wychodziło najlepiej i to chyba właśnie tej potrawy nie lubię robić w domu.
4. Bez czego nie mogłabyś się obyć w kuchni?
Trudne pytanie i nie wiem na co miałabym się zdecydować, ale odpowiem, że bez przypraw.
5. Czy istnieje potrawa, której nienawidzisz?
Być może, ale teraz nie pamiętam, choć staram się próbować wszystko.
6. Czy brałaś kiedykolwiek lub czy chciałabyś kiedyś wziąć udział w programie/konkursie kulinarnym?
Nie brałam i nie chciałabym ;-)
7. Czym się zajmujesz na co dzień?
Pracuję.
8. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Nie mam jednej jedynej ulubionej, mogę wymienić co najmniej kilka: pierogi ruskie, zupa pomidorowa, zupa szczawiowa, pulpety, gołąbki, młoda kapusta i tak dalej ...
9. Skąd pomysł na prowadzenie bloga?
Na bloga zdecydowałam się po namowach kolegi oraz dla tego, żeby mieć w jednym miejscu przepisy, z których korzystam na co dzień.
10. Jakiej muzyki słuchasz? Czy słuchasz muzyki podczas gotowania?
Nie mam ulubionego rodzaju muzyki, słucham to co mi wpadnie "od pierwszych nut w ucho". Tak muzyka towarzyszy mi podczas gotowania jak i sprzątania.
11. Jaka jest najlepsza restauracja jaką kiedykolwiek odwiedziłaś i dlaczego?
W ostatnim czasie moją ulubioną restauracją jest restauracja Widoczna (http://www.widoczna.pl/), która mieści się w Warszawie (Anin) za to, że mogę tam zjeść danie, które będzie podane z kopytkami lub kluskami śląskimi (w większości frytki, opiekane ziemniaczki), za przystępne ceny oraz dlatego, że jest niedaleko mojego domu.

Moje pytania dla nominowanych blogów:
1. Ulubiona przyprawa (wymień maksymalnie 3)?
2. W czym odnajdujesz się lepiej gotowanie czy pieczenie?
3. Jakich przepisów na Twoim blogu jest więcej, wytrawnych czy słodkich?
4. Jakie wino preferujesz  białe czy czerwone (wytrawne, półwytrawne, półsłodkie, słodkie)?
5. Ulubiona pora roku?
6. Czy podczas gotowania w kuchni dbasz o porządek czy masz wtedy totalny bałagan i zmywasz naczynia jak skończysz?
7. Ulubione warzywa (wymień maksymalnie 3)?
8. Jeżeli oglądasz mecz w telewizji to zazwyczaj jaki, piłka nożna czy piłka siatkowa?
9. Czy posiadasz w domu choć jedną książkę kucharską? Jak tak to jaką?
10. Ulubiony owoc (wymień maksymalnie 3)?
11. Jak trafiałaś/trafiłeś na mój blog ?

Blogi, które nominuję:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wypowiedz się....