środa, 19 października 2011

Tagliatelle all`arrabbiata po mojemu.

Przepis na to danie dostałam od koleżanki Jasty.
Ale kiedy naszła mnie ochota, aby zrobić to danie nie miałam wszystkich składników podanych przez Justynę, więc zastąpiłam je takimi jakie miałam w lodówce.

Składniki:
makaron penne ( w mojej wersji tagliatelle)
sos pomidorowy (pomidory z puszki)
papryczka chili (papryczka peperonii)
bazylia świeża (suszona)
parmezan (żółty ser)
czosnek
oliwa z oliwek

Przygotowanie:
ugotować makaron w osolonej wodzie z odrobiną oliwy, na patelnię nalać i rozgrzać oliwę z oliwek dodać drobno posiekany czosnek i drobno pokrojoną papryczkę (według uznania, chili jest ostrzejsza), chwilę razem mieszać, aby smaki się połączyły, następnie dodać pomidory z puszki i bazylię (jak wspomniałam ja użyłam suszonej), na koniec doprawić to odrobiną soli i pieprzu. Gdy makaron jest już ugotowany odcedzić z wody, dodać sos, całość wymieszać i wyłożyć na talerz, na koniec posypać startym na małych oczkach serem.




Wyszło pysznie, ale następnym razem zrobię je z takimi składnikami jakie powinny być.
A danie zajęło mi maksymalnie 20 minut.

Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wypowiedz się....